112 Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürü Bülent Şener, 10 ay içerisinde ortalama 700 bin kez telefon edilen 112 acil servisin, bin 902 vakaya müdahale ettiğini ve 35 asılsız vakayla karşılaştıklarını söyledi. 112 acil servisin 10 aylık çalışmasıyla ilgili olarak değerlendirmelerde bulunan 112 Acil Sağlık Hizmetleri Şube Müdürü Bülent Şener, aşırı şekilde gereksiz telefonlarla uğraşmak zorunda kaldıklarını söyledi. Vatandaşların 112 konusunda duyarlı olması gerektiğini kaydeden Bülent Şener, “Muş, Yaygın, Bulanık, Malazgirt, Korkut ve Varto’da bulunan toplam 6 merkezdeki 41 personelimiz ile 112 hizmeti 24 saat kesintisiz verilmektedir. Günlük ortalama olarak 2 bin telefon alıyoruz. Bin 902 vakaya müdahale ettik ve 35 asılsız vakayla karşılaştık. Şu anda iki hattımız bulunmakta. Bizim vatandaşlarımızdan ricamız, gereksiz yere hattımızı meşgul etmemeleridir. İnsan hayatı çok önemlidir. Bir vakaya 1-2 dakika bile erken müdahale edilip hayat kurtarıldığının örneği binlercedir. Gereksiz yere hattı meşgul eden vatandaşlarımız, yarın 112’ye ihtiyaçları olup ulaşamazlarsa o zaman 112’nin önemini çok iyi anlarlar” diye konuştu.
112’ye asılsız ihbarlar
Haber Kategorileri :
0103
Aralık 3, 2005 10:32 AM
İlgili Haber Bulunamadı
Profesyonel internet sitesi için arayın..
- Google Arama Kaydı
- SEO Puanı Yüksek Tasarımlar
- Türkçe Yönetim Paneli
- Yedekleme Hizmeti